Debutul seriei, duminica seara, pe postul platit Showtime, a fost urmarit de numai 506.000 de curiosi, o cifra inferioara audientei serialelor concurente, precum The Leftovers (difuzat de HBO) sau American Gods (Starz).
Adunand redifuzarile si vizionarile „video on demand“, noul Twin Peaks a atras 1,1 milioane de spectatori, mult sub ceea ce s-ar fi asteptat publicul sau specialistii. Spre comparatie, primul episod al serialului a fost urmarit, in 1990, de 34 de milioane de americani.
Postul Showtime, producatorii noului sezon, nu sunt insa foarte deranjati. Motivul? Ceea ce intereseaza cel mai mult un post precum Showtime, in ziua de astazi, este numarul de abonamente suplimentare pe care le poate genera un astfel de serial, explica intr-un comunicat David Nevins, presedintele Showtime Networks.
„In lumea in care traim, principalul nostru obiectiv comercial este sa atragem noi abonati cu programele originale pe care le propunem. Din acest punct de vedere, premiera sezonului 3 din Twin Peaks a fost cel mai mare «booster» de abonamente intr-o singura noapte, din toata istoria postului nostru“, spune Nevins.