Noul single, Hello, a spulberat recordurile de vizionare / auditie in stream pe Spotify si Vevo si se anunta ca un campion la categoria cel mai vandut cantec digital din SUA intr-o saptamana. A infrant cu usurinta pe competitorul Justin Biber si a intrecut recordul inregistrat de Taylor Swift. Pe YouTube, clipul lui Adele a fost deja vizionat de mai multe ori decat ultimul trailer Razboiul stelelor.
Helloeste un “preview” al mult-asteptatului album 25, care urmeaza sa apara in noiembrie, partea a treia a unei trilogii neoficiale, din care mai fac parte albumele 19 si 21.
”Este bine sa te gandesti la Adele ca la o mare franciza de la Hollywood”, comenteaza “The Atlantic”. Hello este ”vandut” intr-un mod ”care aminteste mai mult noile modele de strategie de la Hollywood decat cele din lumea muzicii care intai sa prinda publicul in ambuscada cu un album si abia apoi sa faca partea de marketing. Datele de lansare ale piesei lui Adele si a noul CD au fost anuntate in avans, cu relcame de TV si cu o coordonare foarte eficienta”.
Continuand comparatia cu Hollywoodul, ”The Atlantic” crede, de asemenea, ca piesa Hello seamana a ”sequel”. ”Adica tot ce a fost inainte dar la o scara mult mai mare. Ingredientele sunt usor de recunoscut dar sunt la alt nivel. Asa cum Michael Bay adauga explozii tot mai mult si mai puternice la fiecare nou episod din Transformers, la fel face si co-autorul si producatorul lui Adele, Greg Kurstin, care a construit un «carlig» pirotehnic ce este aruncat asupra ascultatorului de doua ori pe refren”.
Triumful comercial al lui Hello arata puterea brandului Adele fiinca istoria pop a dovedit ca vanzarea unui album este, de obicei, o extensie a succesului unui album precedent iar discul 21 al lui Adele este unul dintre cele mai de succes albume din istorie. Singurul suspense aici este cat de mare va fi succesul lui 25, scrie ”The Atlantic”.