O poveste in care publicul e prins ca-n mrejele seductiei, caci luminile din sala se aprind uneori, transformind spectatorii in material didactic: cine e „accesibil”, cine e „futabil”?…
„Iubeste-ma!”, implora sotia lui Don Juan, dar glasul ei abia se mai aude, iar trupul nu i se mai vede din multimea de corpuri dezgolite care o transforma intr-o biata anonima. De-acum, a devenit doar una dintre ele. Casatorit de doua saptamini, DJ (Cornel Raileanu) e deja in cautare de noi placeri. Ii pasa de plinsetele sotiei? Fireste ca nu. S-a casatorit doar pentru a se putea culca cu o virgina care altfel nu i-ar fi cedat.
„M-a pervertit… „, ofteaza nevestica parasita (Ofelia Popii), amintindu-si de placerile gustate, si-o clipa nu-i mai pare rau. „Il iubesc… „, plinge apoi si decide ca nu poate sa il ierte. Fratii o vor razbuna. DJ are de ales: ori se intoarce la nevasta, ori va muri. Grupul razbunatorilor creste, se alatura tinere seduse si abandonate, un tata deceptionat, chiar si cei doi tineri slujbasi care il ajuta pe DJ in dulcile mirsavii.
DJ seduce cintind, femeile roiesc, viata e un carusel al pla-cerilor, insa deodata cuceritorului ii este anuntat finalul apro-piat. „La noapte!”, ii spune statuia cu care-a vorbit in parc du-pa ce trasese un „joint”. Sa creada? Si ce sa faca? Sa renunte la stilul de viata numai de teama mortii? Nici gind! DJ sfirseste ucis, toti tabara asupra lui cu cutite, topoare, pumni si picioare, pentru ca la final el sa reapara vesel, performind un solo indracit la baterie, fiindca Don Juan nu va muri niciodata.
Fara falsa pudoare
Premiera de la Sibiu a inceput cu jumatate de ora intirziere, fiindca, dupa cum au anuntat organizatorii, „domnul Serban inca repeta pe scena”. Rabdarea a fost rasplatita, fiindca au intrat toti doritorii, iar lumea s-a asezat si pe jos, pe linga pereti. Andrei Serban a improvizat pe loc o regie cu spectatorii, pe care i-a rugat sa elibereze culoarul pe care urma sa se joace, si i-a invitat sa urce pe scena, cerind echipei tehnice sa aduca pernutele de la Pescarusul.
Daca inainte de Purificare Andrei Serban a rugat publicul sa isi puna centurile de siguranta, acum a facut un apel sa se renunte la falsa pudoare, cind vine vorba de teatru. „Pescarusul si Rock’n’Roll au fost primite cu caldura de aproape toti. Purificare si Don Juan in Soho apartin unui altfel de teatru, un teatru direct, al unui aici si acum, cu un limbaj care provoaca. La noi, acest limbaj e acceptat doar pe strada”, a spus regizorul, conducind publicul spre intriga din Moliere transpusa in limbaj modern. Iar publicul a gustat din plin, multumind cu aplauze prelungite, chemind actorii la rampa inapoi, de citeva ori.