Aceasta initiativa face ca „Gervais sa fie cel mai cunoscut nou-venit pe lista tot mai lunga de canale originale lansate de BBC anul trecut, in incercarea de a capta publicul de televiziune pe Internet si de a face concurenta rivalilor traditionali“, scrie „The Guardian“. „Lucrul cu YouTube este un prilej fantastic de a pune la dispozitia publicului un continut nou, fara a fi limitat de programul TV si de restrictiile internationale. Obiceiurile de consum se schimba, iar cine nu realizeaza asta va ajunge pe ultimul loc“, a explicat Ricky Gervais.
Acest nou canal este o coproductie intre Derek Productions (firma ce produce Derek, serialul umoristic al lui Gervais prezentat pe postul Channel 4) si compania video online ChannelFlip.
Unul dintre primele lucruri facute de Gervais in noul mediu a fost sa-l reinvie pe David Brent, un personaj ce a aparut initial in serialul The Office.
„Orice artist va spune ca doreste ca opera sa sa ajunga la cit mai multi oameni, cu cit mai putine interferente posibil“, explica Ricky Gervais. „Sa creezi, sa decizi montajul final si sa fii cel ce difuzeaza este experienta artistica suprema. Din acest motiv am facut parteneriatul cu YouTube. Si, evident, pentru banii pe care mi-i dau!“
YouTube a investit 100 de milioane de dolari in a-si asigura continut de calitate pentru canalele puse la dispozitia unui public numeros ce poate gasi astfel ultimele clipuri ale artistilor, comediantilor sau emisiunilor preferate.
Din octombrie anul trecut, scrie „The Guardian“, s-au lansat mai multe canale, printre care si unul cu emisiuni originale realizate de Jamie Oliver.
„Ricky Gervais’s Channel“ poate fi urmarit la adresa www.youtube.com/rickygervais.