De-aici au plecat si Neil, Andrew, Jeffrey si David, patru tipi care-au fost colegi la Wharton Business School din Philadelphia, cind au pus bazele propriei lor firme de ochelari de vedere. Fiind convinsi ca industria de profil practica preturi mult prea mari (in principal din cauza tuturor intermediarilor care intervin intre brand si optica medicala), cei patru au creat o colectie de rame vintage-sic cu preturi care pornesc de la 95 de dolari (cu tot cu lentilele potrivite) si ramin cam pe-acolo. In primele zile dupa ce-au lansat magazinul online, in ianuarie 2010, s-au trezit in „Vogue“ si-n „New York Times“ si n-au mai reusit sa faca fata comenzilor. Intre timp, au ajuns sa aiba una dintre cele mai in voga marci de ochelari. Daca locuiesti in America, poti comanda prin posta 5 perechi de ochelari pe care sa le incerci acasa (livrarea e gratuita, ramele sint colorate, arata zeiss si au nume literare: Beckett, Huxley, Langston), iar daca locuiesti in New York, poti sa mergi la magazinul lor din SoHo, aranjat ca o biblioteca luminoasa cu rafturile pline de ochelari.
Dincolo de toate astea, Warby Parker (de la numele a doua personaje care apar in Jurnalele lui Kerouac, Zagg Parker si Warby Pepper) a mai reusit ceva: in trei ani de zile, a distribuit jumatate de milion de perechi de ochelari in 36 de tari, unor oameni al caror venit nu depaseste 4 dolari pe zi. Asta pentru ca, daca-ti cumperi o pereche de ochelari Warby Parker, inca una se duce catre cineva care are nevoie. E atit de simplu.