Astfel de vedete tinere au milioane de fani care urmaresc cu sfintenie orice semn facut de acestea pe canalele social media. Baza de fani digitala a devenit un factor tot mai important pentru executivii marilor studiouri si pentru directorii de casting, ceea ce inseamna ca prezenta online este, astazi, vitala pentru aceste staruri.
De aceasta nevoie beneficiaza fani priceputi la a lucra cu social media, fani care sint platiti de vedete sau studiouri pentru a gestiona aceasta „prezenta digitala“. Un astfel de specialist este LaQuishe Wright (foto, alaturi de Channing Tatum), o femeie de 38 de ani ce ii are in portofoliul de clienti pe Zac Efron, Paul Walker, Nicholas Sparks si studiouri precum Sony Pictures sau 20th Century Fox. Wright poate fi zarita deseori insotind vedete precum Channing Tatum pe covorul rosu, cu un iPhone in mina, postind permanent pe conturile de social media ale vedetelor pentru fanii lor avizi.
„Multe celebritati au o aversiune fata de Twitter, iar eu inteleg asta“, explica LaQuishe Wright. „Ele ar trebui sa posteze ceva la fiecare patru minute si nu au chef sa isi mai bata capul cu asa ceva. Dar o prezenta sociala puternica aduce un beneficiu de 100%. Fanii sint mult mai inclinati sa vada ultimul film al lui Channing Tatum, daca insusi el le vinde filmul, si nu un mare studio. Iar Hollywood-ul este foarte atent astazi la acest aspect.“
Asta fiindca, spune „Chicago Tribune“, orice unealta care arata „sentimentul online“ fata de un film a devenit teribil de importanta pentru orice studio care vrea sa stie inca dinaintea unei premiere ce succes va avea noua lor productie. Iar specialisti precum Wright au sarcina de a crea, inainte de orice lansare, un imens „buzz“ online, care sa se traduca apoi in incasari la box-office.