"FinFest Manifest", vizionari subliminale, disidenti ecologisti, expiratii corporatiste, muzici fanteziste, localnici dezorientati, formatori de opinie, breakbeat all night. Festivalul "FinFest", Rosia Montana. Vara, la final. Stop.
Un tramvai numit Popescu, cadre cu sunet de sina, Teatru Radiofonic, voaluri si scheme in statia de tramvai, concerte grecesti, proiectii de idei in Piata Unirii, jazz in Sinagoga, voce si experimental. Festivalul Dramaturgiei Romanesti, intr-o !ncredible Timisoara. Stop.
Hala, electronic vibe, wall of sound si manifestari defulative, in ritm australian de Pendullum. Trei nopti albe, trei zile negre de fum si patru saptamini de timpane ametite. Pe drum’n bass-breakbeat-hip-hop-maglavais cu pete pe sonorizare. TM06Base, Timisoara. Stop.
Galop cultural, un fel de teatru banal, umor de ecran, actori premiati, dramaturgi apreciati inecati in paranoia de razboi si limbaj denivelat. Nu neaparat fenomenal: Claudiu Bleont si Victoria Cocias in Caii la fereastra de Matei Visniec, la Teatrul National.
Un unu decembrie nesperat, muzicieni coafati, maraton de jazz si zzzzzzz… si exaltat. Prestatia suedezilor de la E.S.T.– Esbjorn Svensson Trio a fost egal soc de final. Adica, exceptional: Timisoara Jazz Festival. Deocamdata, Stop Final.