A te misca rapid, in directii diferite, este criteriul cel mai important al unei institutii. In ziua de azi, institutia ar trebui sa fie o structura temporara, ca un rizom, daca ii citam pe Gilles Deleuze si Felix Guattari si cartea lor Milles Plateaux. Un rizom este un fel de celula stem care face trimiteri laterale in orice directie, fara a avea o structura dihotomica, ci una pluralistica. Un rizom este o structura temporara, astfel incit se poate intinde din orice punct din rizom catre orice alt punct din sau din afara rizomului, are posibilitatea de a creste noi boboci si, de asemenea, de a mortifica bobocii vechi – o structura care este necesara pentru o revista in ziua de azi: temporara si miscindu-se in orice directie posibila.
Numai aceasta structura temporara, structura rizomului, ne permite sa intervenim in "societatea spectacolului", sa analizam exact probleme recente si structurile lor de putere si, in cele din urma, sa intoarcem spectacolul cu capul in jos. Cu ajutorul ei, avem posibilitatea de a regindi procesele si a le redirectiona.
Razvan Ion (n. 1970) este activist politic, teoretician, curator, si manager cultural. Este co-editor (impreuna cu Eugen Radescu) al PAVILION – journal for politics and culture, co-director al Bucharest Biennale, iar in 2008 a fost numit director al PAVILION UNiCREDIT – centrul pentru arta si cultura contemporana. A tinut prelegeri la University of California – Berkeley, Headlands Center for the arts – California, Facultatea de stiinte Politice – Cluj, Academia de Arte – Timisoara, La Casa Encedida – Madrid, Calouste Gulbenkian – Lisabona etc., scrie pentru diferite reviste si ziare. Recent a curatoriat "Exploring the Return of Repression" la PAVILION UNICREDIT (Bucuresti) si rum46 (Aarhus). In prezent, lucreaza la proiectul editorial al volumului Exploring the Return of Repression si la proiectul curatorial “Smash The Church! Smash The State!” care dezbate problema anarhismului, a activismului colectiv si a miscarilor socio-politice in arta contemporana. In curind va publica volumul Rhizomic Structures of Art Institutions. Neo-Politics of Culture. Traieste si lucreaza in Bucuresti.
Eugen Radescu (n. 1978) este politolog (specializat in relativism moral si etica politica), manager cultural, curator si teoretician. A scris pentru diferite reviste si ziare. A fost, printre altele, curatorul Bucharest Biennale 1, cu tema "Identity Factories", si al expozitiei "How innocent is that?" la Pavilion Bucuresti. Este co-editorul PAVILION – journal for politics and culture si co-directorul Bucharest Biennale (impreuna cu Razvan Ion) si presedinte al board-ului organizational al PAVILION UNICREDIT si Bucharest Biennale. A tinut prelegeri la Academia de Arte – Timisoara, La Casa Encedida – Madrid, Calouste Gulbenkian – Lisabona, apex art – New York, etc. Recent, s-a intors dintr-o rezidenta la apex art si a publicat cartea How Innocent Is That? la Revolver Publishing, Berlin. In prezent lucreaza la o noua carte despre relativism moral. Locuieste si lucreaza in Bucuresti.