Moderatori: Vlad Mixich, Iulia Popovici. Invitati: Miki Braniste (manager cultural), Florin Fieroiu (coregraf), Cosmin Manolescu (coregraf, manager cultural), Manuel Pelmus (coregraf), Dan Perjovschi (artist vizual), Gina Serbanescu (critic de dans). Cu participarea lui Mihai Mihalcea (coregraf, director la sfirsit de mandat al CNDB) si Vava Stefanescu (coregrafa, director artistic al CNDB).
Martie, 2005. Centrul National al Dansului Bucuresti (CNDB) e infiintat, pe hirtie. N-are buget si nici sediu, ar trebui sa i se dea o serie de sali aflate in administrarea Muzeului National de Arta Contemporana, dar directorul MNAC tergiverseaza semnarea actelor. Intrebata despre buget, Mona Musca, ministrul Culturii, raspunde: "Ce subventii?! Vor participa cu proiecte la Fondul Cultural ca toata lumea!". Ianuarie, 2011. Mandatul de director al lui Mihai Mihalcea s-a incheiat, iar el nu vrea sa continue ca manager. De la an la an, bugetul Centrului s-a micsorat. In decembrie 2010, o adresa din partea conducerii Teatrului National Bucuresti solicita CNDB sa elibereze spatiul in vederea inceperii unor lucrari de constructii.
Noiembrie, 2005. Concursul pentru directoratul CNDB e aminat si contestat, o serie de memorii semnate de coregrafi români si manageri straini acuza ministeriatul lui Adrian Iorgulescu de favorizare a unuia dintre candidati, reprezentant al „aripii conservatoare“ a dansului. Ianuarie, 2011. Va fi un nou concurs de management, dar nu se stie cind si cum si daca nu cumva o noua batalie va fi de dat.
Au trecut cinci ani. Institutional, s-ar parea ca dansul contemporan e aproape in acelasi punct in care era in 2005: cu un management sub semnul intrebarii, teoretic fara un sediu.
Dezbaterea va analiza trecutul si viitorul Centrului National al Dansului, ce-a fost bine, ce-a fost rau si ce mai e de facut. In ce fel si-a indeplinit CNDB misiunea sa de institutie publica? Ar trebui dansul contemporan sa fie un fenomen de mainstream? Cui se adreseaza si cui ar trebui sa se adreseze el? Care a fost, pina acum, plus-valoarea Centrului in peisajul artistic actual? Daca ar fi sa ne punem cu totii, spectatori si artisti, o dorinta legata de Centrul National al Dansului, care ar fi ea?