Coca-Cola a dorit sa ofere publicului un festival de muzica la standarde europene, lista de artisti fiind cel mai important ingredient pentru succesul evenimentului. Contextul de pe piata muzicala, a facut dificila prezenta unor trupe considerate de catre organizatori relevante pentru publicul tanar din Romania. De aceea, dupa o munca de mai bine de jumatate de an, cei doi parteneri au decis sa nu compromita experienta muzicala oferita de CokeLive.
„Decizia a fost indelung analizata. Inca de la lansarea CokeLive ne-am propus ca acesta sa fie unul dintre cele mai importante festivaluri din Romania. In mod neprevazut, contextul extern de pe piata muzicala de anul acesta s-a schimbat. Analiza intregului proiect, ne-a facut sa renuntam la o editie care risca sa nu se ridice la standardele pe care ni le doream”, sustine in comunicat Elena Serban, Coca-Cola Brand Manager pentru Romania si Moldova.
Coca-Cola s-a asociat in acest an cu Emag!c Entertainment, cea mai mare companie de promovare de concerte si impresariat artistic din Romania. Cei doi parteneri sustin anul acesta B’ESTFEST, dar si alte concerte rock.