Campania „Intreaba-ma despre FIRMIN” a primit pe 30 septembrie Silver Award for Excellence la cea de-a VII-a editie Romanian PR Award (categoria Buget – / Creativitate +). „Intreaba-ma despre Firmin” este o campanie de promovare a lecturii, pornind de la romanul Firmin de Sam Savage (traducere de Vali Florescu), editat in colectia „Biblioteca Polirom”. Campania a fost realizata de Oana Boca (director de imagine) cu ajutorul graficianului Laurentiu Midvichi.
„Desi premiul intra in portofoliul editurii pe care o reprezint, semnificatia aceastei distictii merge dincolo de brandul Polirom. Este pur si simplu o poveste de succes a pietei editoriale romanesti, care, prin prezenta campaniei intreaba-ma despre Firmin printre cistigatorii celei mai importante competitii autohtone dedicate PR-ului, se inscrie intr-o zona de normalitate si in ceea ce priveste partea de promovare si PR. Campania Polirom a fost un succes in primul rind datorita sprijinului imens pe care mi l-au acordat prieteni, cunostinte sau chiar necunoscuti si, fireste, media romanesti. Le multumesc tuturor celor care au crezut in acest proiect.” (Oana Boca)
Campania Editurii Polirom a concurat, la categoria inscrisa in concurs, cu agentii importante de PR, precum McCann PR, Lowe PR, The Practice sau GMP PR. Juriul pentru categoriei Buget – / Creativitate + a fost format din: Thomas Achelis (presedintele Forum for International Communications, membru al Asociatiei Internationale de Relatii Publice, membru al Institutului Britanic de PR), Erwin De Weerdt (director general si actionar al SilverLining, Management Communications & EU Affairs, agentie de consultanta in PR si lobby), Teodor Frolu (Presedintele Clubului Companiilor de Relatii Publice (CCRP) si fondator al companiei DC Communication), Mugurel Radulescu (Public Affairs & Communication Manager in cadrul Coca-Cola Hellenic), Corneliu Cojocaru (purtatorul de cuvint al Bancii Comerciale Romane) si Alexandru Paius (Senior Partner al agentiei IMAGE PR si totodata unul dintre cei mai experimentati profesionisti ai pietei de PR din Romania).
Campaniile cistigatoare au fost apreciate conform criteriilor de performanta ale Asociatiei Internationale de Relatii Publice.
Romanul Firmin, considerat cartea-„vedeta” a Tirgului International de Carte de la Frankfurt, editia 2007, a fost descoperit si adus in oferta editurii de catre Bogdan-Alexandru Stanescu, director editorial Polirom.