Altii au descoperit ca un grafic face cit 1.000 de teorii. Blogger’s Blog predica folosirea graficelor in insemnari, pentru a explica mai bine o idee sau alta. Graficele nu trebuie sa imbrace neaparat forma prajiturilor roz-galbeno-albastre din Excel, ci pot fi mult mai inovative: folosesc fotografii, scris de mina, metafore amuzante si analogii.
Mai nou, bloggerii au inceput sa-si puna problema ca a fi popular nu este acelasi lucru cu a avea autoritate. La inceputul lunii, Tehnocrati publica un nou raport despre starea blogosferei, incluzind si un capitol special despre influenta acesteia. Potrivit monitorizarii, blogurile sint cu atit mai autoritare, cu cit sint mai mentionate pe alte bloguri. Exista aproximativ 4.000 de bloguri a caror autoritate este considerata „foarte inalta”, pe baza faptului ca au fost citate in peste 500 de bloguri in ultimele luni. Raportul a fost insa foarte criticat pentru faptul ca a echivalat popularitatea cu influenta: blogurile respective erau mentionate pentru ca aveau o medie de 53 de postari pe luna. „Adevarul este ca influenta depinde in totalitate de audienta la care ajunge fiecare blog. Uneori aceste audiente sau comunitati sint foarte mici din punct de vedere numeric”, scrie Amy Gahran de la Poynter Institute. Cu alte cuvinte, desi toata lumea vorbeste despre fata de la pagina cinci, e posibil sa nu fie atit de influenta…