Mic dejunul Brexit
La doar 10 lire (e ok, nici nu mai inseamna atat de mult 10 lire), o cafenea din Cardiff oferea un mic dejun special „de iesire“, cu un pahar de apa de la robinet si o felie de paine un pic invechita. Proprietarul localului s-a declarat derutat de faptul ca nu foarte multe persoane au profitat de oferta speciala.
Boris Johnson a debutat pe PornHub
Ne vom preface ca nu stim nici cine este Boris Johnson, nici ce este PornHub. Deci: Boris Johnson este fostul primar al Londrei, un blond ciufulit, unul dintre cei mai infocati sustinatori ai ideii ca Marea Britanie sa plece din Uniunea Europeana. PornHub este un fel de YouTube cu filme porno. Acum ca am lamurit proprietatea termenilor, discursul de victorie sustinut de Boris Johnson in numele taberei „Plecam“ a fost incarcat pe PornHub cu titlul: „Parul blond si multa prostie: a ________ (deduceti din context) 15 milioane de oameni deodata“.
Aplicatia de matrimoniale „Ramanem“
Votul dintre „da“ si „nu“ a divizat oamenii atat de puternic, incat optiunea pro- sau anti-UE a devenit la fel de semnificativa ca orice alta trasatura de caracter. Stampila pusa pe buletin spune deodata ceva foarte profund despre o persoana, suficient de mult cat sa provoace ruperi de prietenii, certuri in familie sau o frica generala de a afla cum au votat oamenii la care de altfel tii. La doar cateva zile dupa referendum, a aparut si o platforma de anunturi matrimoniale destinata exclusiv celor care au votat pentru ramanerea in UE. Aplicatia functioneaza pe principiul: mai gaseste pe cineva care plange dupa Uniunea Europeana la fel de mult ca tine.
Exit-uri cu avionul
Compania aeriana irlandeza Ryanair fusese unul dintre cei mai vocali sustinatori ai votului pro-european. Determinati si de strategia de marketing, dar si de asumarea unei pozitii politice clare, oferise in timpul campaniei zboruri la preturi promotionale, in perioada 22-23 iunie, special pentru britanicii care voiau sa zboare din Europa sa voteze pentru mentinerea status quo-ului Marii Britanii. Chiar in primele ore ale diminetii aflarii rezultatului, compania a revenit cu oferta de a pleca cat mai repede din Marea Britanie, cu zboruri de la 9,99 lire.
Operatiunea Biscuitul
Operatiunea Biscuitul a aparut in weekendul de dupa referendum, ca raspuns la Operatiunea Croissantul. Aceasta din urma fusese lansata de cativa cetateni franco-britanici care au inmanat la metrou cornuri proaspete si mesaje personalizate, scrise de mana, britanicilor pentru a le povesti cat de mult isi doresc ca Marea Britanie sa ramana in Uniunea Europeana. Dupa rezultate, o familie britanica a intors gestul, inmanand biscuiti pentru ceai celor care urcau in trenul Londra-Paris. Biscuitii britanici sunt inca gustosi, doar ca zilele astea sunt consumati mai putin cu ceai si mai mult cu limonada.