Explozie de trupe si de concerte. Oferta in crestere din ultimii ani spune cite ceva despre stilul de viata al romanului mediu – tot mai dispus sa dea bani pentru a vedea o cintare live –, dar si despre mina de aur pe care si-ar dori sa o gaseasca organizatorii de evenimente. Ne pastram insa tarele: nu avem sonorizare de calitate decit daca vine artistul cu camionul si sculele sale, nu avem organizare de calitate pentru ca ne-ar lipsi, se pare, experienta. Din ancheta “Suplimentului de cultura”, la care participa comentatori activi ai pietei de concerte de la noi (Cristian Geambasu de la “Gazeta sporturilor”, Marius Chivu de la “Dilema Veche”, Dumitru Ungureanu, autorul rubricii “Rockin’ by myself” din revista noastra) reiese ca uneori si oferta e o problema, mai sint suficienti artisti bine cotati care n-au ajuns pina la Bucuresti, dar pe care ii vedem (helas!, globalizarea!) la Budapesta sau la Berlin, ca sefii administratiei locale au “mirosit” din timp ce beneficii de imagine iti poate aduce un concert gratuit si atunci fac show-uri din banii adunati din taxe cu vedete la moda in anii ‘80 si ‘90. Am mai retinut ca e criza, dar aceasta n-a destabilizat inca piata de evenimente muzicale pentru ca abia acum am inceput sa avem acces la ele cu adevarat.
Dosar realizat de Anca Baraboi,
Veronica D. Niculescu si
George Onofrei